onsdag 7. november 2012

KROKEN UNDER TRAPPA

Lekekroken under trappa:)

 
 
 
Siden i sommer har det kommet inn noen fornyelser både her og der i huset. Denne kommoden måtte jeg bare ha!! Og da jeg egentlig ikke var helt fornøyd med det som stod der før, hadde jeg en "god" unnskyldning til å fornye litt. Kommoden, den lille krakken og ramma på veggen er kjøpt på Living.
 
 
 
Trekassa med biler har selvfølgelig fått stå! I tillegg har det kommet en liten trekasse til, som kommer godt med til andre leker. Denne har vi fått i gave, og er kjøpt hos "Frua på hjørnet", på Kløfta.

 
Skuffene er geniale til leker! Enkelt å bare ta med seg en skuff for den minste:)
 


 
Lykta er ny, men ser litt gammel og rusten ut, er også kjøpt på Living.

 
 
Veggene i stua og i gangen er malt i lys antikkhvit, mens pipa har vi malt i fargen; kalkgrå. Det var en nabo som ga meg ideen om pipa, og jeg angrer ikke på valget. Fargen bryter av det helt lyse, noe som gjør det litt lunere i stua, samtidig tar den igjen fargene i noen av skuffene på kommoden og mye av det andre interiøret vi har i stua.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar