mandag 19. november 2012

Nye hyller på kjøkkenet

Nye hyller på kjøkkenet:)

 
 
 
Jeg har lenge hatt lyst til å gjøre om litt på kjøkkenet vårt. Og etter at vi fikk så mange fine gaver og gavekort til bryllupet vårt i august, så jeg en gyllen mulighet til å fornye litt på kjøkkenet og:)  Til hyller har jeg brukt blomsterkasser fra Living, og ideen fikk jeg fra interiørbladet; "Bolig pluss". Lagringsplassen er nok ikke helt den samme som før, men det var absolutt verdt det!!! Ble veldig fornøyd med resultatet:)

 
Jeg har i et tidligere innlegg vist frem litt av kjøkkenet før, så for dere som er nysgjerrig, kan dere gå tilbake å se hvordan det var før. Tidligere var kjøkkenet i fargen lys antikk, nå har vi malt kjøkkenet i kalkgrå (samme fargen som vi brukte på pipa i stua). Den hvite hylla i midten og bildet til høyre, har jeg "stjålet" fra lilledo.

 
På hylla står det blant annet en gammel gjærboks som jeg kjøpte av en brukthandler som sto langs R2 i fjor sommer. Sukkerskåla er kjøpt på Tilbords og hvitløkspestoen på "Frua på hjørnet" på Kløfta.


 
Den utrolig kule og bra kaffemaskinen er også en bryllupsgave. Ellers har jeg brukt mye av de tingene jeg hadde på kjøkkenet fra før.



Sinkboksen som vi bruker til brødboksen, var en sommergave fra min snille mamma:) og den delikate lemonadeflaska, fikk jeg i gave av en venninne.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar