onsdag 17. oktober 2012

HØST

 

 HØST - En tid for lyng og levende lys

 

 
Etter en lang pause fra bloggen, er jeg tilbake igjen! Sist gang jeg blogget, var det sommer og sol - nå er det plutselig høst og snart vinteren her. 
Høsten er mye - jeg forbinner den blant annet med lyng, levende lys og mye kos!

 
Idag gikk jeg til innkjøp av årets første lyng. Så jeg begynner der jeg begynte i våres - ved inngangspartiet vårt. Tro det eller ei, men to av sommerblomstene lever faktisk fortsatt, lavendelen har til og med fått nye knopper. Så høstlyngen har fått plass i de tomme pottene.
 
   
 


Lyktende har også fått sin plass. For hva er vel høsten uten levende lys? Det er alfa omega spør du meg. Når skumringen legger seg, da er det utrolig kos å kunne tenne lys. Både ute og inne! Det er kanskje ikke så mange som tenker over det, men det er utrolig koselig å gå forbi et hjem der det er tent lys ute!
 
 
 Neste innlegg, er det gangen som er tema. Velkommen inn!
 

4 kommentarer:

  1. Hei!
    Sååå utrolig koselig pyntet :) Kjempefint og masse inspirasjon å hente :)

    Klem Anette

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk for det:) Det var veldig hyggelig å høre!

      Slett
  2. Utrolig fint! Håper at alt er bra med deg og at du trives i ny jobb! Her er en award til deg fra meg: http://anitastaahle.wordpress.com/2012/10/26/en-award-jo/

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk for det, Anita!:) Her er alt bare bra, og jeg trives godt i ny jobb! Håper alt står bra til med deg og!:)
      Klem fra meg

      Slett