søndag 15. juli 2012

"DRØMMEPLASSEN"



"Drømmeplassen"; en perfekt cafe i Arendal!


Drømmeplassen kan jo være så mangt, og forskjellig fra person til person. Men denne cafe'n i Arendal, ved navn, "Drømmeplassen", falt jeg helt for. Jeg digger å sitte på cafe med venner og kjente. Men det er veldig få steder som både har sjarm og god mat. Noe jeg savner rundt i området der jeg bor. Mens denne hadde alt! "Drømmeplassen" var utrolig sjarmerende! Den hadde en gammeldags stil og den var gjennomført hele veien - stilig og hjemmekoselig! Maten var det ingenting å utsette på! Både utvalg og smak var mer enn godkjent. Et perfekt lunsjsted!!!


Jeg ble spesielt sjarmert da jeg kom inn på do. Et utrolig innbydende rom med masse levende lys!

Til vask, hadde de brukt en sinkbalje - helt genialt og helt min stil! Fikk noen ideer jeg skal ta med meg hjem.

Toalettet var kledd som en utedo - veldig koselig. Er vel kanskje ikke så ofte man kan si det om en utedo men.....

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar