torsdag 5. juli 2012

SOMMERKOS

Sommerkos uansett vær!:)



 Å sitte ute en sen sommerkveld med sin kjære er sommerkos det!! Etter mange dager med dårlig vær og ikke fult så varme kvelder vi hadde håpet på i juni, besluttet vi å gå til innkjøp av en paviljong. Riktig så koselig og romantisk ble det!


Her er det dekket til festmåltid med min kjekke samboer.  


 Som dere ser, går det i mange av de samme fargene som jeg har i resten av hus og hage. Lavendelen står i et gammelt vaske vannsfat jeg kjøpte for 50,- kr på bruktmarkedet på Kulmoen.


 Jeg ville gjerne ha en grå paviljong, og denne fant vi på Living. Hagemøblene hadde vi fra før.



 Lyktene jeg har hengt i taket hadde jeg liggende fra før. Lykta i midten er kjøpt på Kremmerhuset for noen år siden. Hortensian har overraskende nok holdt seg meget bra, den har faktisk blitt finere enn da jeg kjøpte den:) Trives nok veldig bra i sitt nye hjem.




4 kommentarer:

  1. Så utrolig fint det ble Trude:) Klem fra Torill.

    SvarSlett
  2. Takk kjære søte deg <3

    SvarSlett
  3. huskar du vad paviljongen från living heter?

    SvarSlett
  4. huskar du vad paviljongen från living heter?

    SvarSlett