fredag 1. juni 2012


Kjøkkenet - et av mine favorittrom!

Ikke fordi jeg elsker å lage mat, men fordi kjøkkenet er samlingspunktet i huset! Det er her jeg sitter og spiser alle måltider med min kjære familie. Det er på dette rommet kaffen som regel blir servert når det kommer noen innom. Og når gode venner og naboer er på besøk, og man nyter et glass vin eller to, er det rundt kjøkkenbordet de dype samtalene foregår.


Denne hylla flat jeg pladask for!! Jeg måtte bare ha den, og den passet perfekt på den ene kjøkkenveggen. Den er kjøpt på Confetti på Jessheim storsenter. I det gamle Norgesglasset har jeg satt noen gamle sølvskjeer som jeg har arvet etter min mormor. Det lille rivjernet på bildet nedenfor er kjøpt på nettbutikken; Lobelia. Veldig kjekk til å raspe bla. muskatnøtt.



Ved siden av hylla, har jeg hengt opp en ukesplanlegger. Helt fantastisk til planlegging av middag for hele uken. På denne måten slipper man å finne på middag fra dag til dag. Genialt for oss!

 

Veldig sant!!!

2 kommentarer:

  1. Hei :) Hvor har du fått tak i den tavlen?

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei Silje:) tror jeg kjøpte tavlen på Confetti en gang i tiden. Hvor holder du til? Selger min hvis du er interessert?:)

      Slett