lørdag 2. juni 2012

 

Årets bruktmarked på Kulmoen - endte med full bil!



Det var egentlig bare flaks at jeg fikk med meg at det var idag, årets bruktmarked på Kulmoen i Vormsund var. Bra var jo det, for jeg gjorde noen knallbra kupp!!! Jeg dro av sted med en relativ tom bil, kun to små jenter i baksetet, og kom tilbake med bilen full (og bilen vår er ganske stor, en 7-seter faktisk). Man blir litt smågira av å går rundt der, nesten som julaften faktisk. Bra jeg ikke hadde tømt hele kontoen før jeg dro! Blant annet fikk vi med oss en sinkbøtte, kommode, vaskevannsfat, en stamp, trekasse, kjøkkenvakt og en stor vase. Alt dette for under 600,- kr.


Den gamle vekta er noe jeg har sett etter lenge, og idag fant jeg den! Den fikk selvfølgelig en plass på skapet på kjøkkenet.




Denne gamle vasen (vet ikke helt hva den har blitt brukt til før, men syns den passer perfekt som både pynt og blomtervase) betalte jeg 50,- kr for.


Nå gleder jeg meg bare til å fortsette med dagens fangst.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar