tirsdag 26. juni 2012

Hjemmelagd cafè for de minste

Hjemmelagd cafè for de minste

 


Sebastian og jeg har akkurat vært på besøk i den nye leiligheten til min søster Ingrid. Som familiens største interiørelsker, fikk jeg selvfølgelig i oppdrag å innrede en del rom. Og som kjøkkenelsker jeg er, begynte jeg naturligvis der!


Til slutt lignet det ene hjørnet på kjøkkenet en liten koselig cafè. Sebastian syns det var veldig stas og sitte på cafè å spise vafler:)


Her har jeg også brukt en del gamle ting som er kjøpt både på bruktmarked og loppis. Den hvite ramma, fant jeg oppe på loftet i den nye leiligheten. Moro å gå på skattejakt!



Trekassa er av samme slag som jeg har brukt til blant annet leker og bøker i eget hjem. Disse gamle kassene kan man få kjøpt hos fler av bruktbutikkene rundt omkring. Prisene ligger fra 200 og oppover.



Den lille hvite hylla fikk min søster i julegave av meg et år, og nå kom den til sitt rette. Krakken er gammel og kjøpt på et loppemarked for hele 20,- kr for noen år siden. Den lille stolen er ny, og malt av ei bekjent. 

2 kommentarer:

  1. Hei!
    Så utrolig koselig :) Tenker gutten din koser seg der!
    Jeg er svak for kraker og taburetter <3
    Koselig blogg du har!!

    Klem Anette

    SvarSlett
  2. Tusen takk for veldig hyggelig tilbakemelding!:) Som du sikkert har sett, er jeg også svak for gamle taburetter og kasser. Fin blogg du har og!

    Trude

    SvarSlett