mandag 21. mai 2012

Perfekt fridag!



Sol og fri, kunne ikke passet meg bedre! Tok turen tidlig til blomsterbutikken idag for å handle inn litt flere planter, slik at jeg kunne komme videre i uteprosjektene mine. Her ser dere fra terrassen, foran på huset vårt.

 

Blomster og farger hører sommeren til! Man blir i så utrolig godt humør av det, ihvertfall blir jeg det! Det har blitt en del blomster her ute nå, så da gjenstår det bare å se om de overlever sommeren!


Har også på denne siden av huset brukt en gammel pall som er skjært av på midten, slik at den ikke blir for dyp, da tanken er å bruke den som en krakk. Nå gjenstår det bare fint vær noen dager på rad, slik at jeg får malt over terrassegulvet.

  

Fikk også ut resten av utemøblene på baksiden av huset. Dette er fra samme inngangsparti jeg har vist bilder av tidligere, bare motsatt side av trappa. Bord og stoler er lilla, kjøpt på Living. Syns det da passet med en lilla/blå Hortensia som tilbehør her. Fuglehuset nedenfor er forstsatt ledig:) har dessverre ikke fått inn noen leieboere i år ennå.




2 kommentarer:

  1. Så fin blogg du har laget! Med din store interesse for interiør og din gode smak, kommer denne bloggen til og bli helt super:)!!! Klem fra Torill.

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk for det, kjære vakre deg:)

      Slett