torsdag 21. juni 2012

"Å spise er livet"


"Å spise er livet"



Siden jeg har begynt å vise frem kjøkkenet mitt, tenkte jeg at det er like greit og fortsette i dette rommet. Sjablongen er det lenge siden jeg malte jeg over døra nesten med en gang vi flyttet hit i 2009. Den er malt i fargen; Muskatnøtt, en farge i samme sanger som bla mange av skiltene mine.


På samme vegg har jeg hengt opp et skilt jeg syns er utrolig morsomt! Det kan vel stemme til tider og:) Min samboer var litt nølende da jeg skulle henge det opp, men som det står; Dronninga i huset er sjefen!;)

 

Den hvite trekassa på benken er med fler rom og er veldig praktisk til å ha foskjellige ting i. Den kjøpte jeg på ferie i Danmark i fjor. Til min samboer og pappas store fortvilelse, var det opphørssalg i en interiørbutikk like ved der vi bodde. Og var ikke bilen full nok fra før, ble den ihvertfall overfull på hjemveien.



I kassa mi har jeg noe til daglig bruk og noe til pynt. Boksen med Freia vaniljesukker rasket jeg også med meg på bruktmarkedet på Kulmoen. Vet ikke om den kan gå under gammel, for jeg husker den jo veldig godt!



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar