torsdag 7. juni 2012

Norsk sprængstofindustri A/S




De gamle kassene fra Norsk sprængstofindustri A/S har kommet godt til nytte både ute og inne i huset. Som nevnt tidligere bruker jeg trekassene mine til mye forskjellig. I stua har jeg lagd en liten lekekrok, og her har jeg brukt den en kasse til barnebøker, og en annen til biler. Dekorativt for mor, praktisk for Sebastian:)



Den hvite kassa under "bokkassa" er faktisk hjemmelagd, den ble lagd av min bestefar en gang i tiden. Opprinnelig var den trehvit, men jeg valgte å male den hvit. På veggen har jeg brukt et gammelt vindu som ramme. Denne fant jeg på en annonse på Finn.


Den "nyeste" trekassa jeg kjøpte har Sebastian fått til småbilene sine. Til og med den lille søte melkekrakken har fått en plass i lekekroken.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar