fredag 18. mai 2012

Ute hos mamma:)



Da har jeg fikset litt ute hos mammaen min også. Ikke så vanskelig å sette sammen ting hos henne, for dama elsker å shoppe på loppemarked! Noe som kommer meg til gode veldig ofte:) Hun tenker ikke bare på seg selv, som regel har hun har alltid med en ting eller to til meg når hun har vært på loppis. Hun vet som regel hva jeg vil ha, og vi deler mye av den samme smaken på ting. Så det er helt genialt; vi shopper litt hver for og oss, så får jeg "stæsje" rundt nesten som jeg vil.


På bildet ovenfor har jeg brukt en "hjemmesnekra" krakk, som har blitt brukt til blant annet å tørke maling av pensler på. Oljelampa og den gamle rustne oljekannen er kjøpt på "loppis". Den store lykta ble kjøpt i en interiørbutikk på Hvaler sommeren for 2 år siden. Blomsterkassa er kjøpt på Kammerpikene i Eidsvoll, og skiltet på Confetti på Jessheim storsenter.


Den gamle sinkbalja på veggen og den ene sinkbøtta er etter min kjære mormor.


1 kommentar: